Ostuinfo

1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
1.1  Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või kui klient pole ostetud teenusega rahul, tuleb võtta müüjaga ühendust telefonil +372 6737811 või esitada oma pretensioon kirjalikult, kas e-posti aadressil See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. või aadressil Ädala 11, Tallinn, 10614.
1.2. Kaebusesse tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal või teenusel esinev puudus, ostu tõendav dokument ning omapoolne soovitav lahendus.
1.3.  Eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral võib klient tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
1.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
1.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
1.6.  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijavaidluste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.

2. LEPINGUST TAGANEMINE NING KAUBA TAGASTAMINE
2.1.   Tervise Abi OÜ e-poest ostetud kaubad saab klient 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest   soovi   korral   tagastada   kasutades   taganemisõigust.
2.2.    Rendilepingule, mis on sõlmitud Tervise Abi OÜ esinduskaupluses, ei kehti 14-päevane taganemisõigus.
2.3.   Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
2.4.  14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud kliendi isiklikke vajadusi arvestades; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (näiteks kosmeetika, pesu, mähkmed, sukatooted, tallatoed, kõrvaaparaadi otsikud ja patareid).
2.5.    Lepingust taganemiseks esitab klient tagastamise vormi e-posti teel aadressil See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. või Tervise Abi Ädala peakontori kassas, aadressil Ädala 11, Tallinn. Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamise vormi ning tagastama selle koos kaubaga Tervise Abi Ädala peakontori kassasse, aadressil Ädala 11 Tallinn.
2.6.    Tagastamise vormi saab alla laadida siit.
2.7.    Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab klient.
2.8.    Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
2.9. 
Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arvelduskontole üle hiljemalt 14 päeva jooksul.

kodulehe tegemine