fbpx

Ostukorv


Sinu ostukorv on tühi.
X

Alates 1. detsembrist ei pea kliendid enam abivahendi kaarti taotlema ega kaasas kandma, sest kogu info inimese abivahenditehingute kohta liigub teenuseosutajate ja ameti vahel elektrooniliselt. Oma abivahendite ostu- ja üüritehingute kohta saab inimene infot vaadata Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusest.

Endiselt peab klient abivahendit ostma või rentima minnes kaasas kandma arsti või mõne teise pädeva spetsialisti poolt välja antud tõendit, mis kinnitab tema abivahendi vajadust.

Juhul, kui märkate, et meie iseteeninduses olevad varasemad tehingud erinevad teie paberkaardil märgitud tehingutest, siis palume sellest Sotsiaalkindlustusametit teavitada.

Alates 26. novembrist isikliku abivahendi kaarti enam posti teel ei saadeta. 

Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse saab siseneda kodulehe kaudu aadressil sotsiaalkindlustusamet.ee või otselingiga iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga. Lisaks iseteenindusele saab ametiga suhelda e-posti See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. teel või helistades infotelefonile 612 1360.

Lisainfot leiad siit: https://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/et/uudised/alates-1-detsembrist-kaob-taielikult-paberil-abivahendi-kaart 

e-poe tegemine ja loomine