TELLIMUSE TEGEMINE, KAUBA KÄTTESAAMINE, MAKSEVÕIMALUSED 1.1. Vali e-poest välja soovitud kaubad ja lisa ostukorvi. 1.2.Tervise Abi e-poest tellides kehtib minimaalne ostukorvi summa 9 eurot. 1.3. Kontrolli ostukorvi sisu üle ning vali kohaletoimetamise viis: – Tulen ise järele (Ädala 11, Tallinn) – SmartPOST pakiautomaat (Eesti, Soome) – Omniva pakiautomaat – Omniva kuller 1.4. Kaubad saadetakse pärast tellimuse kinnitamist teie poolt ankeeti märgitud aadressil või teie poolt valitud pakiautomaati. Suure mõõtmelised ja üle 30 kg kaaluvad tooted on võimalik saada kas Omniva kulleriga või võimalus ise kohapeale järgi tulla Tervise Abi Ädala müügipunkti, aadressil Ädala 11 Tallinn. Kauba saab kätte Ädala müügipunkti lahtiolekuaegadel. 1.5. Valige makseviisiks “Pangalingid”. Palume kliendil kontrollida enne arve tasumist, et arvel esitatud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. 1.6. Täida kontaktandmete ankeet (eelnev registreerimine ei ole vajalik). Korduvate ostude tarbeks on võimalik ennast registreerida kliendina, et mitte samu andmeid korduvalt sisestada. 1.7. Tutvu kasutustingimustega ning tee linnuke ülalolevasse kastikesse (kohustuslik). 1.8. Peale kauba eest tasumist: 1.8.1. Saadetakse teile koheselt automaatne e-mail arvega, millelt leiate ostetud kaupade loetelu koos nende maksumusega ning ostu kogusumma. 1.8.2. Peale tasumist kontrollitakse teie ostu andmed ning pannakse teile kaubad teele 1 – 7 tööpäeva jooksul. 1.9. Kui olete valinud makseviisiks pangaülekande muust pangast, saadetakse teile peale tellimuse kinnitamist e-maili teel arve, mille alusel saate ostu eest tasuda. Kaubad pannakse teile teele peale ostu eest raha laekumist 1 – 7 tööpäeva jooksul. 1.10. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole. 1.11. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil info@terviseabi.ee või pöördudes Tervise Abi Ädala müügipunkti, aadressil Ädala 11 Tallinn. 1.12. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile. 1.13. Müüja poolt müüdavates seadmetes kasutamiseks vajalikke keskkonnaohtlikke kulumaterjale nagu akusid ja patareisid võetakse tasuta vastu kõikides Tervise Abi kauplustes. Suuremõõtmelised elektroonikajäätmed tuleks viia sobivasse jäätmete kogumisjaama. Jäätmejaamade asukohad leiab siit.
ÜLDSÄTTED 2.1 Käesolevad Tervise Abi OÜ e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused kehtivad ostmisel Tervise Abi OÜ e-poest internetiaadressil http://terviseabi.ee/. Kauba müüja on Tervise Abi OÜ (edaspidi: müüja), aadress Ädala 11 Tallinn 10614, registrikood 11051880, tel +3726737811, e-posti aadress info@terviseabi.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Tervise Abi e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. 2.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Tervise Abi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 2.3. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused kodulehel www.terviseabi.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi. 2.4. E-poest ostes ei rakendu kauba hinnale riiklik soodustus. Soodustuse saamiseks tuleb pöörduda lähimasse Tervise Abi müügipunkti. 2.5. Kõik e-poes pakkumisel olevad kaubad on laos olemas ja valmis koheseks saatmiseks. Kui lao- või arvestusvea tõttu peaks juhtuma, et kaup ei ole koheselt saadaval, tagastatakse puuduolevale kaubale vastav summa kliendi arveldusarvele. Laoseisu näeb reaalajas.
KAUBA HIND 3.1. Kõik e-poest müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. 3.2. Klient tasub kauba ostmise korral ettemaksuna kauba müügihinna täies ulatuses ning kohaletoimetamise tasu. 3.3. Kaupade hind võib e-poes ning kauplustes erineda. 3.4. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind. 3.5. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: Kaup on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD 4.1. Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või kui klient pole ostetud teenusega rahul, tuleb võtta müüjaga ühendust telefonil +372 6737811 või esitada oma pretensioon kirjalikult, kas e-posti aadressil info@terviseabi.ee või aadressil Ädala 11, Tallinn, 10614. 4.2. Kaebusesse tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kaubal või teenusel esinev puudus, ostu tõendav dokument ning omapoolne soovitav lahendus. 4.3. Eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral võib klient tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. 4.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada. 4.5. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest. 4.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijavaidluste komisjoni ja/või Harju Maakohtu poole.
LEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE 5.1. Tervise Abi OÜ e-poest ostetud kaubad saab klient 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest soovi korral tagastada kasutades taganemisõigust. SmartPOSTi teel tellitud kaupade puhul arvestatakse 14-päevast perioodi alates kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest. 5.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta. 5.3. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud kliendi isiklikke vajadusi arvestades; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (näiteks kosmeetika, pesu, mähkmed, sukatooted, tallatoed, elektroodid, kõrvaaparaadi otsikud ja patareid). 5.4. Lepingust taganemiseks esitab klient tagastamise vormi e-posti teel aadressil info@terviseabi.ee või Tervise Abi Ädala peakontori kassas, aadressil Ädala 11, Tallinn. Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamise vormi ning tagastama selle koos kaubaga Tervise Abi Ädala peakontori kassasse, aadressil Ädala 11 Tallinn, või Itella SmartPosti / Omniva pakiautomaadi kaudu. 5.5. Tagastamise vormi saab alla laadida siit. 5.6. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud kannab klient. Internetipoest tellitud kaupa on kliendil võimalus 14 päeva jooksul saatjale tagastada. Tagastatud kaup saata Omniva Tallinna Kolde Rimi või Itella Tallinna Kolde Selveri pakiautomaati (Saaja: Tervise Abi OÜ, telefon: +372 56 848 800, e-mail: info@terviseabi.ee). 5.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist. 5.8. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arvelduskontole üle hiljemalt 14 päeva jooksul.