Kauplusest ostetud toodete tagastamine
Kauba ostmine
Klient peab kauplusest kaupa ostes veenduma, et ostetav toode talle sobib. Kliendil on (õigus ja) võimalus proovida tooteid, v.a hügieenilised kaubad (inkontinentsustooted ning muud tooted, mida ei ole võimalik hügieenilistel põhjustel avada).
Kaupluse klienditeenindaja võib keelduda kliendile toodet proovida andmast juhul, kui kliendi tervislik või esteetiline seisund seda ei võimalda.
Kauba tagastamine
Tervise Abil ei ole kohustust kauplusest ostetud toodet tagasi võtta ega ümber vahetada. 14-päevane vahetamise ja tagastamise õigus kehtib üksnes väljaspool kaupleja äriruume ostetud kaupade puhul ehk e-poest. Tavalisest kauplusest ostetud kaupade puhul 14 päeva reegel ei kehti ja kaupleja ei ole kohustatud andma võimalust ostetud kaupa vahetada või tagastada. Klient peab kaupluses ostu sooritades veenduma, et ostetav kaup talle sobib. Pretensiooni võib esitada juhul, kui toode on praak või katkine. Sellisel juhul peab olema esitatud kassatšekk kauba nimetuse, hinna ja ostu kuupäevaga.